damainya!

October 17, 2010 at 6:44 pm | Posted in saje2 | Leave a comment

aku berasa agak hepi arini…nape ye??hoho~~~

sbbnyer dpt gak aku merelekskan diri di ari ahad..hehe~~ xcam minggu lps..bz tuk kem kt melaka…ok, aku xde feel nk citer psl kem aku aritu..huhu~~~

adik aku, miza dtg bilik ak tdi…dy de program rini kt ukm…2 singgah bilik  ak…even kejap, tp aku ttp bahagia…siap bwkkn mknn tuk ak lg…megi dan biskut! hehehe~~trasa cm budak kecik jap sbb de org bawakkn mknn…(tringt zaman sek asrama dlu)..kdg2 2 kn aku rase aku ni adik,bknnyer kakak…huhu~~ adoila cik fiza, ble r ko nk matang kn..hmm~

pg tdi gayut ngn ibu n adik2 aku..tp aisyah xbalik umah mnggu ni…dy nk spm..busy ngn preparation n stdy, xleh balik…hoho~~ klo x muke dy r yg outing n balik bermalam tiap mnggu…sgt lame kot aku xcall umah..bkn xnak,,rindu gle beb nk borak2 ngn dorg..tp blk je dr kem bdn rse len mcm…nk demam pon ade…sore da ala2 sengau..maka, terpaksa lah aku memendam perasaan aku..xnk r mereka2 yg menyayangi aku ni risaukan aku plk bile dgr sore aku…huhu~

arini aku dok wat bnde2 xberfaedah je dr pg…huhu~ ape r nk jd ngn cik fiza ni kn..entahla..dlm hati aku ni da trasa cm kt umah..ohhhhh aku sangat2 rindukan mereka..tp xmmpu terluah dgn kate2…(hanye mmpu menaipnyer di blog aku ini je)..huhu~~ klo nek bas 2 jam da smpai umah, arini pon aku sanggup balik…huhu~~(ttbe tringat zmn sek asrama lg)huhu~

ble ye ak nk stdy…exam bbrapa ari je lg..seyes sgt dekat…tp entah la…cm xde bnde yg memotivasikan dri aku ni utk struggle…aduyai~ ble r cik fiza ni nk sedar dri..oh ayah,,,tolong la akak ni…doakan akak jd insan yg rajin…no lazy2…huhu~~ xbestnyer ble da beso ni…dlu mse kecik2 dlu, ayah ngn ibu slalu nasihatkan aku…n aku pon insaf n ikot kate mereka…tp ble da beso ni, ayah aku ckp–>pndai2la akak fikir…wat la ape yg akak rase btl..oh ayah…akak xreti r ble kne pkir2 sndri ni…akk slalu ikot je kate ayah…(yeke slalu ikot kate ayah?)hehe~~

ok…rasenyer cukup smpai disini aku meluahkan rase yg terpendam dihati…aku ni mmg sush nk berkate2 bile mmbabitkn ati dan perasaan..hanya ini yg mmpu aku wat..(rase cm slalu je aku ulang2 ayat ni)huhu~~

p/s: kepada pembaca blogpage aku(kalau ade)hehe~–>thanks ye sbb sudi luangkan mse mmbace bnde2 yg aku merepek…niat dihati menulis disini hanya utk meluahkan rase ati..klo rase bosan, xyah bace ye..yg pnting aku mengupdate blog tersayang ak ni n puas ati sbb dpt luahkan ape yg terbuku wlpon xberkata2..hoho~

 

Leave a Comment »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a comment

Create a free website or blog at WordPress.com.
Entries and comments feeds.